Dodge wprowadza na rynek model 2007 Dodge Nitro
Dodge oficjalnie zaprezentował dziś w Chicago nowego Nitro, a Autoblogger John Neff, który był na miejscu, przesłał nam mnóstwo zdjęć i specyfikacji nowego, średniej wielkości SUV-a. (To model R/T pokazany powyżej.)
Dodge kontynuował swój chicagowski trend ujawniania innowacyjnych rozwiązań w zakresie przechowywania i pakowania (patrz post o koncepcie ciężarówki Rampage) z łatwym w załadunku, wysuwanym obszarem do przechowywania za tylnymi siedzeniami Nitro.
Z maksymalną zdolnością holowania 5000 funtów i wyborem silnika V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 210 KM lub silnika V6 R/T o pojemności 4 litrów i mocy 255 KM, Nitro wygląda na obiecującego pretendenta. Wersje eksportowe Nitro będą miały silnik Diesla dostępny w 2007 roku.
[/quote]
Pełna specyfikacja wymieniona w poście 2, o wiele więcej zdjęć po przeskoczeniu tutaj:
Chicago Auto Show: Dodge wprowadza na rynek model 2007 Nitro
Reklama 2007 Dodge Nitro
30 października 2020 r.
Zarejestrowano z taśmy vhs.
Kampania marketingowa dla zupełnie nowego modelu 2007 Dodge Nitro ma ponownie zagościć 5 listopada na wielu platformach medialnych
A ponieważ tak wielu konsumentów czerpie dużą część informacji o swoich pojazdach z Internetu, wszystkie elementy kampanii marketingowej dla Dodge Nitro skierują ich na stronę www.Dodge.com/Nitro. Tam mogą dowiedzieć się wszystkiego o Dodge Nitro na stronie internetowej, której zawartość została ulepszona o 77 procent od czasu wprowadzenia na rynek nowego modelu 2007 Dodge Caliber na początku tego roku.
30-sekundowy spot zatytułowany „Jump” dał przedsmak kampanii Dodge Nitro, gdy został wyemitowany podczas World Series 2006 w październiku. Kampania marketingowa rozpoczyna się na dobre 5 listopada nowym spotem w telewizji sieciowej zatytułowanym „Planet”, emitowanym w CBS NFL, FOX NFL Sunday, wyścigach NASCAR w NBC i „Law & Order” w TNT. „Planet” będzie również wyświetlany w kinach począwszy od przyszłego miesiąca. Inne elementy kampanii obejmują ogólne reklamy drukowane na rynku, kampanie telewizyjne i drukowane dla rynków wielokulturowych, wydarzenia, integrację gier, spoty radiowe, marketing interaktywny, pocztę bezpośrednią i promocje.
„Rynek średniej wielkości pojazdów sportowo-użytkowych charakteryzuje się pojazdami o ogólnie mdłym wyglądzie, który wielu konsumentom wydaje się nudny” - powiedział Tom Loveless, dyrektor ds. marketingu i komunikacji globalnej Dodge. „2007 Dodge Nitro zapali iskrę w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Dzięki pewnemu, męskiemu designowi, osiągom, funkcjom, technologii i systemom bezpieczeństwa, Dodge Nitro jest SUV-em, do którego aspirują mężczyźni i który doceniają kobiety”.
„Miejsca w mediach dla kampanii Dodge Nitro będą tam, gdzie można się spodziewać Dodge: programy sportowe w telewizji, magazyny dla mężczyzn i gry” - powiedział Mark Spencer, starszy menedżer ds. marketingu i komunikacji globalnej Dodge. „Jednocześnie kampania będzie skierowana do kobiet, wykorzystując media masowe, które zwykle nie są kojarzone z marką Dodge i jej hasłem „Chwyć życie za rogi”.”
Przykłady, powiedział Spencer, to: reklamy Dodge Nitro w „Gotowych na wszystko” (ABC) i „Jordan” (NBC); reklamy drukowane w takich magazynach jak Domino, Ready-Made, Home, Martha Stewart Blueprint, Essence, Ebony i Latina People en Espanol; oraz strony internetowe, w tym HGTV, DIY, The Home Depot, The Nest/The Knot, Realtor.com, AOL Home/Organizing i MSN Lifestyle: Home.
Mimo to głównymi celami kampanii marketingowej Dodge Nitro są mężczyźni z trzema szczególnymi pasjami: sport/fitness, sieci społecznościowe/rozrywka i personalizacja (to znaczy, jak mężczyźni tworzą i definiują swoją przestrzeń osobistą, na przykład tworząc „męską norę” w piwnicy lub garażu).
Strona główna Dodge - Jako centralny punkt kampanii marketingowej Dodge Nitro, strona internetowa marki Dodge została radykalnie ulepszona, aby zaspokoić potrzeby kupujących, którzy rutynowo odwiedzają sieć na długo przed wizytą u dealera. W porównaniu z uruchomieniem Dodge Caliber, strony docelowe dla Dodge Nitro mają więcej bogatych mediów, więcej dynamicznych zdjęć, więcej wideo i więcej dźwięku. Witryna zawiera informacje o ponad 50 funkcjach produktu, w tym stylizacji zewnętrznej, pięciomiejscowych siedzeniach i innych elementach wnętrza, systemach bezpieczeństwa, takich jak Electronic Stability Program, opcjach układu napędowego, w tym nowym silniku V6 o pojemności 4,0 litra, modułach takich jak nowa podłoga ładunkowa LOAD 'N GO™, funkcjach technicznych, takich jak opcjonalny system informacyjno-rozrywkowy MyGIG™, ceny i więcej.
„Ulepszenia strony internetowej Dodge pozwalają nam rozszerzyć i pogłębić historię Dodge Nitro 2007 dla konsumentów” - powiedział Spencer. „Nowa strona jest bardziej intuicyjna. Zapewnia wirtualną wycieczkę po pojeździe. Jest więcej istotnych informacji o zakupie. Usprawniliśmy nawet proces składania wniosku o kredyt, który współdziała z Chrysler Financial”.
Online - Uzupełnieniem strony Dodge będą elementy marketingowe dla Dodge Nitro, które odnoszą się do trzech punktów pasji na takich stronach internetowych jak Yahoo! Sports, SI.com, ESPN i YouTube, AOL Black Voices, The Onion i Ticketmaster dla rozrywki; oraz BET.com, The Home Depot MSN Latino, Batanga i MSN dla personalizacji.
Telewizja - Harmonogram obejmuje wiele wydarzeń sportowych w telewizji: mecze NFL w CBS, FOX i NFL Network, ESPN Monday Night Football, mecze pucharowe NCAA, Telemundo Soccer i inne; plus sport w telewizji kablowej, takie jak mecze NBA i NHL w TNT. Programy w godzinach największej oglądalności obejmują „Medium”, „My Name is Earl” i „Law & Order: SVU”, wszystkie w NBC; „24”, „House” i „Prison Break” w FOX; oraz „Grey's Anatomy” i „Dancing with the Stars” w ABC. W programie późnym wieczorem również: „The Tonight Show with Jay Leno” i „Late Show with David Letterman”, między innymi.
DIRECTV - Dodge jest wyłącznym sponsorem motoryzacyjnym NFL Sunday Ticket, programu telewizji satelitarnej dla fanatyków futbolu. Dodge Nitro jest reklamowany w wielu punktach programu, w tym Enhanced Sunday Ticket, NFL Game Mix i Player Tracker.
Druk - Reklamy drukowane Dodge Nitro będą ukazywać się w prawie 70 magazynach, w tym na rynku ogólnym (Spin, Entertainment Weekly, People, Bicycling, Men's Fitness, Men's Health, Maxim, Men's Journal, Wired, Blender, Paste, Rolling Stone, Sporting News, Sports Illustrated); Afroamerykańskie (Essence, Complex, Jet, Rides, DUB, Vibe); Hiszpańskie (magazyn Audrey, ESPN Deportes, Fox Sports en Espanol, Estylo, Tu Cinda Laos Angel, Urban Latino) i Azjatyckie (India Today, Korean Journal, Asian week, East West magazine).
Integracja gier - Jeszcze w tym roku Nitro zostanie zintegrowany z grą wideo NHL 2K7 dostępną na Xbox 360, Xbox, PS2 i PS3. Pojazd będzie używany w niestandardowej minigrze, niestandardowych billboardach, sponsorowaniu między okresami, lektorach i sponsorowaniu gwiazd gry.
Ponadto Dodge Nitro jest główną nagrodą w internetowym konkursie gier wideo, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Challenge, w którym pojazdy Dodge są zintegrowane z grą. Dwustronicowa rozkładówka zapowiadająca program znajduje się w aktualnym numerze magazynów Xbox, PC Gamer i Playstation. Gracze mogą zarejestrować się w turnieju od 6 listopada na stronie www.gamestop.com/rainbowsixtournament.
Opisy spotów telewizyjnych
W „Planet” dźwig rozładowuje Dodge Nitro 2007 ze statku, gdy pękają łańcuchy, wysyłając pojazd na ziemię. Przebija nawierzchnię i rozpoczyna podróż w dół, najpierw obok stacji metra, a następnie przez podziemia Ziemi. Nitro spada obok dziwnej podziemnej scenerii - suchej i mokrej - zamieszkanej przez dinozaury i gnomy. Po upadku obok Piekła pojazd dociera do Chin, gdzie rozbija się przez teren na dachu, a następnie staje na wszystkich czterech kołach, a wszystko to bez zadrapania.
„Jump” ma miejsce na parkingu. Kierowca, któremu nie chce się uruchomić samochodu, pyta kierowcę Dodge Nitro: „Czy mógłbyś mi pomóc?”. Po podłączeniu kabli akumulatora między dwoma pojazdami, właściciel Dodge Nitro uruchamia silnik, który wysyła zablokowany pojazd prosto w powietrze, poza zasięg wzroku. Po kilku sekundach samochód spada na ziemię. Kierowca, chwiejny, ale nietknięty, zaczyna wychodzić z uszkodzonego samochodu, tylko po to, by drzwi kierowcy wypadły mu z ręki.
Istnieją cztery 15-sekundowe spoty afroamerykańskie.
W „Martial Smarts” mężczyzna rozbija stos cegieł głową i prawie mdleje. Scena zamarza i na ekranie pojawiają się słowa „To głupie”. Kierowca Dodge Nitro, który oglądał pokaz sztuk walki, podchodzi do równie dużego stosu cegieł, wyciąga młot i używa go do przebicia wszystkich cegieł. Tym razem na ekranie pojawiają się słowa „To Nitro”.
W „Lil' Flip” dwóch ojców obserwuje, jak ich synowie bawią się na trampolinie. Pierwszy chłopiec wykonuje pojedynczy obrót w tył. „To mój syn” - mówi dumnie jego tata. „To urocze” - pojawia się na ekranie. Następny młody człowiek wykonuje serię szybkich obrotów w tył na trampolinie, które są godne gimnastyczki olimpijskiej. Drugi ojciec, który jest kierowcą Dodge Nitro, uśmiecha się i mówi: „To MÓJ syn!” Ponownie na ekranie pojawia się „To Nitro”.
W „My Girl” mężczyzna i kobieta siedzą w Dodge Nitro zaparkowanym na ulicy. Zły facet podchodzi do okna kierowcy i mówi: „Hej, człowieku, to moja dziewczyna!” Scena zamarza i pojawia się „To agresywne”. Mężczyzna i kobiety są niewzruszeni. Kobieta pochyla się do twardziela i mówi: „Byłam twoją dziewczyną”. Na ekranie pojawia się „To Nitro”. Kierowca uśmiecha się, podnosi szybę i odjeżdża.
„Arrival Time” zaczyna się od właściciela Dodge Nitro parkującego swój samochód w pracy. Jego szef podchodzi, złością wskazując na zegarek. „Cóż, panie, jest pan spóźniony!” - mówi. Na ekranie pojawia się „To szef”. Kierowca pozostaje spokojny, sięga po zegarek swojego szefa i resetuje czas. „Teraz jestem wcześniej” - mówi z uśmiechem i odchodzi. Na ekranie pojawia się „To Nitro”.
We wszystkich czterech afroamerykańskich spotach na końcu lektor mówi: „Odważny to za mało”.
Opracowywane są również dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne na rynek hiszpański.

Dodge oficjalnie zaprezentował dziś w Chicago nowego Nitro, a Autoblogger John Neff, który był na miejscu, przesłał nam mnóstwo zdjęć i specyfikacji nowego, średniej wielkości SUV-a. (To model R/T pokazany powyżej.)
Dodge kontynuował swój chicagowski trend ujawniania innowacyjnych rozwiązań w zakresie przechowywania i pakowania (patrz post o koncepcie ciężarówki Rampage) z łatwym w załadunku, wysuwanym obszarem do przechowywania za tylnymi siedzeniami Nitro.
Z maksymalną zdolnością holowania 5000 funtów i wyborem silnika V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 210 KM lub silnika V6 R/T o pojemności 4 litrów i mocy 255 KM, Nitro wygląda na obiecującego pretendenta. Wersje eksportowe Nitro będą miały silnik Diesla dostępny w 2007 roku.
[/quote]
Pełna specyfikacja wymieniona w poście 2, o wiele więcej zdjęć po przeskoczeniu tutaj:
Chicago Auto Show: Dodge wprowadza na rynek model 2007 Nitro

Reklama 2007 Dodge Nitro
30 października 2020 r.
Zarejestrowano z taśmy vhs.
Kampania marketingowa dla zupełnie nowego modelu 2007 Dodge Nitro ma ponownie zagościć 5 listopada na wielu platformach medialnych
- Kampania koncentruje się na mężczyznach, ale dociera również do kobiet poszukujących męskiego SUV-a średniej wielkości
- Konsumenci zostaną przeniesieni na nową i ulepszoną stronę internetową Dodge w celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie
- 2007 Dodge Nitro to pierwszy średniej wielkości pojazd sportowo-użytkowy marki Dodge
A ponieważ tak wielu konsumentów czerpie dużą część informacji o swoich pojazdach z Internetu, wszystkie elementy kampanii marketingowej dla Dodge Nitro skierują ich na stronę www.Dodge.com/Nitro. Tam mogą dowiedzieć się wszystkiego o Dodge Nitro na stronie internetowej, której zawartość została ulepszona o 77 procent od czasu wprowadzenia na rynek nowego modelu 2007 Dodge Caliber na początku tego roku.
30-sekundowy spot zatytułowany „Jump” dał przedsmak kampanii Dodge Nitro, gdy został wyemitowany podczas World Series 2006 w październiku. Kampania marketingowa rozpoczyna się na dobre 5 listopada nowym spotem w telewizji sieciowej zatytułowanym „Planet”, emitowanym w CBS NFL, FOX NFL Sunday, wyścigach NASCAR w NBC i „Law & Order” w TNT. „Planet” będzie również wyświetlany w kinach począwszy od przyszłego miesiąca. Inne elementy kampanii obejmują ogólne reklamy drukowane na rynku, kampanie telewizyjne i drukowane dla rynków wielokulturowych, wydarzenia, integrację gier, spoty radiowe, marketing interaktywny, pocztę bezpośrednią i promocje.
„Rynek średniej wielkości pojazdów sportowo-użytkowych charakteryzuje się pojazdami o ogólnie mdłym wyglądzie, który wielu konsumentom wydaje się nudny” - powiedział Tom Loveless, dyrektor ds. marketingu i komunikacji globalnej Dodge. „2007 Dodge Nitro zapali iskrę w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Dzięki pewnemu, męskiemu designowi, osiągom, funkcjom, technologii i systemom bezpieczeństwa, Dodge Nitro jest SUV-em, do którego aspirują mężczyźni i który doceniają kobiety”.
„Miejsca w mediach dla kampanii Dodge Nitro będą tam, gdzie można się spodziewać Dodge: programy sportowe w telewizji, magazyny dla mężczyzn i gry” - powiedział Mark Spencer, starszy menedżer ds. marketingu i komunikacji globalnej Dodge. „Jednocześnie kampania będzie skierowana do kobiet, wykorzystując media masowe, które zwykle nie są kojarzone z marką Dodge i jej hasłem „Chwyć życie za rogi”.”
Przykłady, powiedział Spencer, to: reklamy Dodge Nitro w „Gotowych na wszystko” (ABC) i „Jordan” (NBC); reklamy drukowane w takich magazynach jak Domino, Ready-Made, Home, Martha Stewart Blueprint, Essence, Ebony i Latina People en Espanol; oraz strony internetowe, w tym HGTV, DIY, The Home Depot, The Nest/The Knot, Realtor.com, AOL Home/Organizing i MSN Lifestyle: Home.
Mimo to głównymi celami kampanii marketingowej Dodge Nitro są mężczyźni z trzema szczególnymi pasjami: sport/fitness, sieci społecznościowe/rozrywka i personalizacja (to znaczy, jak mężczyźni tworzą i definiują swoją przestrzeń osobistą, na przykład tworząc „męską norę” w piwnicy lub garażu).
Strona główna Dodge - Jako centralny punkt kampanii marketingowej Dodge Nitro, strona internetowa marki Dodge została radykalnie ulepszona, aby zaspokoić potrzeby kupujących, którzy rutynowo odwiedzają sieć na długo przed wizytą u dealera. W porównaniu z uruchomieniem Dodge Caliber, strony docelowe dla Dodge Nitro mają więcej bogatych mediów, więcej dynamicznych zdjęć, więcej wideo i więcej dźwięku. Witryna zawiera informacje o ponad 50 funkcjach produktu, w tym stylizacji zewnętrznej, pięciomiejscowych siedzeniach i innych elementach wnętrza, systemach bezpieczeństwa, takich jak Electronic Stability Program, opcjach układu napędowego, w tym nowym silniku V6 o pojemności 4,0 litra, modułach takich jak nowa podłoga ładunkowa LOAD 'N GO™, funkcjach technicznych, takich jak opcjonalny system informacyjno-rozrywkowy MyGIG™, ceny i więcej.
„Ulepszenia strony internetowej Dodge pozwalają nam rozszerzyć i pogłębić historię Dodge Nitro 2007 dla konsumentów” - powiedział Spencer. „Nowa strona jest bardziej intuicyjna. Zapewnia wirtualną wycieczkę po pojeździe. Jest więcej istotnych informacji o zakupie. Usprawniliśmy nawet proces składania wniosku o kredyt, który współdziała z Chrysler Financial”.
Online - Uzupełnieniem strony Dodge będą elementy marketingowe dla Dodge Nitro, które odnoszą się do trzech punktów pasji na takich stronach internetowych jak Yahoo! Sports, SI.com, ESPN i YouTube, AOL Black Voices, The Onion i Ticketmaster dla rozrywki; oraz BET.com, The Home Depot MSN Latino, Batanga i MSN dla personalizacji.
Telewizja - Harmonogram obejmuje wiele wydarzeń sportowych w telewizji: mecze NFL w CBS, FOX i NFL Network, ESPN Monday Night Football, mecze pucharowe NCAA, Telemundo Soccer i inne; plus sport w telewizji kablowej, takie jak mecze NBA i NHL w TNT. Programy w godzinach największej oglądalności obejmują „Medium”, „My Name is Earl” i „Law & Order: SVU”, wszystkie w NBC; „24”, „House” i „Prison Break” w FOX; oraz „Grey's Anatomy” i „Dancing with the Stars” w ABC. W programie późnym wieczorem również: „The Tonight Show with Jay Leno” i „Late Show with David Letterman”, między innymi.
DIRECTV - Dodge jest wyłącznym sponsorem motoryzacyjnym NFL Sunday Ticket, programu telewizji satelitarnej dla fanatyków futbolu. Dodge Nitro jest reklamowany w wielu punktach programu, w tym Enhanced Sunday Ticket, NFL Game Mix i Player Tracker.
Druk - Reklamy drukowane Dodge Nitro będą ukazywać się w prawie 70 magazynach, w tym na rynku ogólnym (Spin, Entertainment Weekly, People, Bicycling, Men's Fitness, Men's Health, Maxim, Men's Journal, Wired, Blender, Paste, Rolling Stone, Sporting News, Sports Illustrated); Afroamerykańskie (Essence, Complex, Jet, Rides, DUB, Vibe); Hiszpańskie (magazyn Audrey, ESPN Deportes, Fox Sports en Espanol, Estylo, Tu Cinda Laos Angel, Urban Latino) i Azjatyckie (India Today, Korean Journal, Asian week, East West magazine).
Integracja gier - Jeszcze w tym roku Nitro zostanie zintegrowany z grą wideo NHL 2K7 dostępną na Xbox 360, Xbox, PS2 i PS3. Pojazd będzie używany w niestandardowej minigrze, niestandardowych billboardach, sponsorowaniu między okresami, lektorach i sponsorowaniu gwiazd gry.
Ponadto Dodge Nitro jest główną nagrodą w internetowym konkursie gier wideo, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Challenge, w którym pojazdy Dodge są zintegrowane z grą. Dwustronicowa rozkładówka zapowiadająca program znajduje się w aktualnym numerze magazynów Xbox, PC Gamer i Playstation. Gracze mogą zarejestrować się w turnieju od 6 listopada na stronie www.gamestop.com/rainbowsixtournament.
Opisy spotów telewizyjnych
W „Planet” dźwig rozładowuje Dodge Nitro 2007 ze statku, gdy pękają łańcuchy, wysyłając pojazd na ziemię. Przebija nawierzchnię i rozpoczyna podróż w dół, najpierw obok stacji metra, a następnie przez podziemia Ziemi. Nitro spada obok dziwnej podziemnej scenerii - suchej i mokrej - zamieszkanej przez dinozaury i gnomy. Po upadku obok Piekła pojazd dociera do Chin, gdzie rozbija się przez teren na dachu, a następnie staje na wszystkich czterech kołach, a wszystko to bez zadrapania.
„Jump” ma miejsce na parkingu. Kierowca, któremu nie chce się uruchomić samochodu, pyta kierowcę Dodge Nitro: „Czy mógłbyś mi pomóc?”. Po podłączeniu kabli akumulatora między dwoma pojazdami, właściciel Dodge Nitro uruchamia silnik, który wysyła zablokowany pojazd prosto w powietrze, poza zasięg wzroku. Po kilku sekundach samochód spada na ziemię. Kierowca, chwiejny, ale nietknięty, zaczyna wychodzić z uszkodzonego samochodu, tylko po to, by drzwi kierowcy wypadły mu z ręki.
Istnieją cztery 15-sekundowe spoty afroamerykańskie.
W „Martial Smarts” mężczyzna rozbija stos cegieł głową i prawie mdleje. Scena zamarza i na ekranie pojawiają się słowa „To głupie”. Kierowca Dodge Nitro, który oglądał pokaz sztuk walki, podchodzi do równie dużego stosu cegieł, wyciąga młot i używa go do przebicia wszystkich cegieł. Tym razem na ekranie pojawiają się słowa „To Nitro”.
W „Lil' Flip” dwóch ojców obserwuje, jak ich synowie bawią się na trampolinie. Pierwszy chłopiec wykonuje pojedynczy obrót w tył. „To mój syn” - mówi dumnie jego tata. „To urocze” - pojawia się na ekranie. Następny młody człowiek wykonuje serię szybkich obrotów w tył na trampolinie, które są godne gimnastyczki olimpijskiej. Drugi ojciec, który jest kierowcą Dodge Nitro, uśmiecha się i mówi: „To MÓJ syn!” Ponownie na ekranie pojawia się „To Nitro”.
W „My Girl” mężczyzna i kobieta siedzą w Dodge Nitro zaparkowanym na ulicy. Zły facet podchodzi do okna kierowcy i mówi: „Hej, człowieku, to moja dziewczyna!” Scena zamarza i pojawia się „To agresywne”. Mężczyzna i kobiety są niewzruszeni. Kobieta pochyla się do twardziela i mówi: „Byłam twoją dziewczyną”. Na ekranie pojawia się „To Nitro”. Kierowca uśmiecha się, podnosi szybę i odjeżdża.
„Arrival Time” zaczyna się od właściciela Dodge Nitro parkującego swój samochód w pracy. Jego szef podchodzi, złością wskazując na zegarek. „Cóż, panie, jest pan spóźniony!” - mówi. Na ekranie pojawia się „To szef”. Kierowca pozostaje spokojny, sięga po zegarek swojego szefa i resetuje czas. „Teraz jestem wcześniej” - mówi z uśmiechem i odchodzi. Na ekranie pojawia się „To Nitro”.
We wszystkich czterech afroamerykańskich spotach na końcu lektor mówi: „Odważny to za mało”.
Opracowywane są również dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne na rynek hiszpański.